Veelgestelde vragen

Wat zijn de kosten van je diensten?

Voor onderhoud of reparaties hanteer ik vaste tarieven. Deze vind u hier.

Onderhoud op locatie.

Vanwege toegenomen drukte en mooie aankomende (pedicure-)projecten heb ik helaas moeten besluiten om te stoppen met locatie-bezoeken.

Kan ik mijn machine ook opsturen?

Natuurlijk is het ook mogelijk om uw machine naar mij op te sturen. Sterker nog: ook hier heb ik een unieke mogelijkheid voor. Meer informatie vind u hier.

Kan ik ook langskomen met mijn machine?

Op Dinsdagen en Zaterdag-ochtend bent u van harte welkom in mijn werkplaats in Weert. Voor meer informatie of voor het maken van een afspraak, klikt u hier.

Hoe lang duurt een onderhoudsbeurt?

Een standaard onderhoudsbeurt duurt ongeveer 45min.

Verkoop je ook Pedicure-Apparatuur?

In januari 2021 heb ik een eigen showroom en werkplaats geopend aan De Noord 2b in Weert. U bent hier van harte welkom om mijn assortiment te komen bekijken. Ik ben enkel op afspraak geopend, zodat ik u in alle rust te woord kan staan en uitleg kan geven. Het gehele assortiment vind u op mijn webshop: www.pedicurewereld.nl. Maakt u liever meteen een afspraak? Klik dan hier.

Repareer je alle merken?

Helaas staan sommige merken het niet toe dat “derden” aan hun apparatuur werken. Vaak moeten deze machines terug naar de importeur of zelfs naar de fabrikant voor reparaties of regulier onderhoud. Meestal word dat bij de verkoop niet vermeld. Voorbeelden van deze merken zijn: Gerlach, Ruck, Beahr, Primus, Octopus, Hadewe.

Hoe kan ik betalen?

Voor alle gedane werkzaamheden ontvangt u een factuur. Deze mag u contant betalen, maar ook middels overschrijving. Bij de factuur zit ook een betaallink, zodat u gemakkelijk, veilig en snel de openstaande factuur kunt betalen.

WhatsApp chat